24 Ocak 2014 Cuma

2.YAŞIMIZZZZ KUTLU MUTLU SAĞLIKLI BOLLLL GÜLÜCÜKLÜ OLSUNN:)

Evet büyük güne son 26 gün Kaldı.

Zaman hızla geçerken bende geçen çarşamba doğum günü davetiyesinde kullanmak için fotoğraflarını çekiyim dedim ve hazırlıklara başladım bir kaç gün öncesinden...

Doğum günü konseptimiz çok önceden belirlemiştim arabaları çok sevdiği için konseptimiz araba olsun dedim tabisi renklerde önemli olduğundan kırmızı-mavi olmasına karar verdim...

 
 
Her şeyi hazırladıktan sonra evde küçük bir stüdyo havasında çekimi yaptık efenin halasıyla..


Gecen sene yapmak istemiştim ama benim ameliyatlarım falandı çok istediğim gibi olmamıştı fırsat bu dedim ama bir konuyu atlamışım,efe çok titiz bir bebek ve eline bir şey sürülse anne ögg ögg diye gezinip on kere sildiğimi.Fotoğraf çekiminde de önüne koyduğum pastayı parçalaması lazım ama nerde elini sürmemizle kıyamet koptu ama bir kaç kare aldık zorda olsa onlarda hatıra kalmış oldu:)
 
 
 

 

 

                                          VEEE SONUNDA KIYAMET KOPTUUU

 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder