3 Mart 2014 Pazartesi

EFE YAZILI LAVANTA KESEMİZ:)

Geçen sene istediğim gibi yapamadığımdan efe kuşun doğum gününü içimde kalmıştı.
Hazırlıklara başladığımda misafirlerimize bizden hatıra kalsın diye internette araştırdıktan sonra birkaç birşeye karar verdim.

ilk olarak lavanta kesesiydi, alışverişe eminönüne gittiğimde kese için keten bej rengi kumaştan yarım metre aldım.
ben otuz adet çıksın istediğimden fazlasıyla yetti bile.

 
İlk önce ölçüsüne karar verdim eni 10 cm boyu 14 cm olacak sekilde 30 adet kestim.Ve kenarlarını makinede dikip ütüsünü yaptıktan sonra istediğim yazı karakterini ayarlayıp  masaların çizilmesin diye kullanılan kalın naylon örtüden bir parçanın üstüne yazıyı yazdım ve kumaş boyasını şablonun arkasından boyayıp istediğim yere sıkıca bastırdım.Silik çıkan yerlere tekrardan firçayla üstünden geçtim ve kurumaya bıraktım.
Ertesi gün hafifçe ütüledikten sonra lavantayı doldurup kurdeleyle bağladım böylece ilk hediyemiz  hazır olduuu:)

Sizde ister böyle baskı yapıp  yada  dantelli daha romantik  keseler hazırlayabilir sevdiklerinize hediye edebilirsiniz...

Şimdiden herkese kolay gelsinnn:)

(kumaşın fiyatı:yarım metresi 6tl)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder